Postcrossing #1 ( part 2)

Ahoj všichni!
Vítám vás u druhé části pohledů, co mi přišly během ledna. Jak už víte, přišlo mi jich čtrnáct, a tak se všechny nevešly do jednoho.
Pojďme se tedy podívat na druhou polovinu pohledů.

1) Králík/ Zajíc z Německa
Tento pohled byl poněkud smutný, protože Gabriele mi píše o tom, jak jí zemřela kočička. Bylo jí ale 18 a půl, což je na kočku obdivuhodný věk.



















2) Husy z Německa
Toto je druhý pohled, který mi tento pán posílal (jméno bohužel nepřečtu). První pohled se někde zatoulal.

                                             













3) vodopády ze Švýcarska





















4) Nejlepší pohled co mi kdy přišel, z Německa.
Panebože, podívejte se na to písmo!!! Takhle popsaný pohled, a ještě tak krásným písmem! Asi sen každého Postcrossera.




5) Přáníčko se zajíčkem/králíčkem a samolepky
Toto přáníčko je taky naprosto rozkošný a samolepky, které s ním přišly v obálce jsou taky moc super a mimochodem to byla první věc, co mi kromě pohledu přišla.





6) Blížíme se ke konci, a skvělé věci přibývají.
Nejvíc skvělá obálka z Turecka.
Když mi tato obálka přišla, už na začátku jsem podle její váhy a síly poznala, že mi nepřišel jen jeden pohled. A taky že ne. Podívejte se sami.
























































7) Další pohled z Německa
Tento další pohled je z Německa a je opět zelený. Už vám asi došlo, že miluju zelenou :D















A tady je máme všechny pohromadě :)


Tento článek byl delší, snad vám to nevadí. Zase příště, u dalšího článku 
Nikola










Komentáře

Oblíbené příspěvky