Nákupy #1

Ahoj všichni!
Protože poslední články byly většinou o knihách, rozhodla jsem se vám dnes ukázat, co jsem si koupila. Dnes tu mám jen oblečení, takže to bohužel asi nebude moc pro kluky. Rozhodně mi napište, jestli vás tento formát článků baví a zda byste chtěli více takových článků. Ještě bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek, ale je večer a já jsem to potřebovala nafotit ještě dnes..

Prvním obchodem, ve kterém jsem nakupovala je Terranova.
Tričko stálo 199 Kč, má nádhernou, růžovo-lososovou barvu. Dole je kočička a v kapsičce se schovává myška, která říká "You can't catch me!".


Šátek stál stejně jako tričko a jak můžete vidět je černý s puntíky. Je z takového toho "pružného" materiálu, skoro jako tričko. ( No dobře, moc popisovat asi neumím..) Abych nezapomněla, mají ho ještě v šedém provedení s černými puntíky.


Poslední věcí z Terranovy je mikina. Tato kráska stála 299 Kč. Je z poměrně slabého materiálu, takže jí budu mít asi spíš na léto. Ta barva je ale naprosto skvělá!



Druhým obchodem je C&A.
Z tohoto obchodu mám etričko s Mickey Mousem ( Mimochodem, taky vám připadá že takové věci mají teď všude?) Stálo 250 Kč, což není zrovna nejlevnější, ale je naprosto boží. No a pak naprosto obyčejné, černé ponožky.




Posledním obchodem je H&M.
Z tohoto obchodu mám legíny na sport. V mém případě nejspíš na tělocvik. Moc se mi na nich líbí ten vzor a stály 399 Kč.

Pro dnešní článek by to bylo vše. Nezapomeňte mi do komentářů napsat, jestli vás tento formát baví a mám v něm pokračovat!
Nikola

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky