Postcrossing #2

Ahoj všichni!
Po trochu delší době o sobě zase dávám vědět, tentokrát s dalším dílem Postcrossingu. Plánuju odteď psát tak nějak pravidelně, tak snad to vyjde. Teď už se pojďme podívat na pohledy..
Za únor mi jich přišlo 7, takže bude článek  něco delší, ale nechtělo se mi to rozdělovat, protože by jich bylo pro změnu málo.

1) Kazachstán
Postcrosser, od kterého mi tento pohled přišel píše, že tam mají velmi chladno, i když by mělo být jaro. Také doufá, že někdy navštíví Prahu.


2) Nizozemí
Daphne píše, že má ráda zvířata, stejně jako já. Má doma tři psy, dvě kočky, čtyři králíky a rybičky :)
Toto je druhý nejhezčí pohled, který mi za únor přišel!


3) Francie
A tady máme ten pohled, který se mi líbí ze všech nejvíce. A to ze dvou důvodů- Jsou na něm makronky a je napsaný zelenou a růžovou fixou. Ano, přesně takovéhle "blbosti" mi dokáží zlepšit den :D



4) Finsko
Tento pohled z Finska mě trochu mrzí. Leyla napsala: Greetings from Finland.
Neříkám, že nejsem ráda, že mám další novou zemi, ale ráda si o lidech a jejich státu, nebo městě něco přečtu...


5) Čína
Tess si na mém profilu přečetla, že ráda čtu a proto mi napsala názvy čtyř knížek, populárních v Číně.
No, číst je asi nebudu, ale zajímavý nápad to je :)



6) Rusko
Tento pohled mě zaujal spíše obrázkem, než obsahem.. Vkládám vám sem fotky obou stran, protože ty sobíci na popsané straně jsou naprosto dokonalí.



7) Hong Kong
Opět velmi zajímavý pohled. Jestli jsem správně pochopila, toto je jeden z nejlevnějších způsobů dopravy. Skvělé je, že takový druh pohledu ještě nemám!


Pro tento článek jsme u konce. Ještě bych vás ráda upozornila, že vznikla nová "složka" pohledy, kam píšu, odkud mi už přišly pohledy, případně kolik. Budu ráda, když se podíváte.

Nikol





Komentáře

  1. Už dlouhou dobu zvažuju, že se také zapojím do Postcrossingu, tímhle jsi mě trochu povzbudila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se Postcrossingu týče, také jsem dlouho váhala, ale teď můžu říct, že toho opravdu nelituji!
      Díky za komentář..
      Nikola

      Vymazat
  2. Nádherné pohledy :) Postcrossing mě taky zaujal, ke konci loňského roku jsem se zaregistrovala, takže mám prozatím pouze pět pohledů, ale těším se na další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zaregistrovaná asi od listopadu :))
      Ze začátku trvalo, než mi začaly pohledy chodit, ale teď už jich mám jenom za březen šest :D
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky