Co je v mém mobilu?

Ahoj všichni!
Dnes tu pro vás mám  formát článku, který mě samotnou velmi baví. Doufám že se bude líbit i vám a že třeba získáte tip na nějakou dobrou aplikaci, protože dnešní článek je o tom co je v mém mobilu.

Ještě bych chtěla dodat, že mám Samsung galaxy s4 mini :)
Co se první stránky týče, mám tu ty nejzákladnější aplikace, které používám nejčastěji.
Obchod play, telefon, kontakty, zprávy, internet a fotoaparát asi nemusím moc zmiňovat, protože ty máme v mobilu všichni.
Dále tu mám sociální sítě jako je Messenger, Snapchat, Instagram aWhatsApp.
Pak můžete vidět Retricu, což je aplikace na focení a We Heart It, kde se dají stahovat různé obrázky a fotky.


Na druhé stránce už jsou trochu zajímavější aplikace.
Bubbleology asi všichni dobře znáte. V této aplikaci si můžete zaregistrovat kartičku, dostanete QR kod a potom už vám stačí mít u sebe jen tuto aplikaci a nemusíte nosit kartičku.
Facebook Lite je stejný jako normální facebook, ale mělo by to čerpat méně dat.
Polaris Office je aplikace, přes kterou můžu otevírat dokumenty z internetu.
30 Day Fit je, jak už z názvu víte, aplikace ohledně cvičení, i když jí už moc nepoužívám.
Layout je aplikace, přes kterou se dají dělat koláže z fotek a jdou přes ní rovnou sdílet na instagram a facebook.
Přes aplikaci Duolingo se můžete učit jazyk. Momentálně tam mám němčinu.
Notebooks používám místo poznámek.
My day je aplikace, která vám odpočítává dny například do Vánoc ( momentálně zbývá 266 dní) a můžete si přes ní vložit na "plochu" i layout.
360 Security Lite je antivirus. Jeho bonusem je, že zrychluje váš mobil.
Metronome je aplikace pro ty, kteří hrají na hudební nástroj.


Potom tu jsou ještě jednotlivé složky jako je:
Photo, ve které mám aplikace na úpravu fotek.
Games, ve které jsou hry.
Wattpad, kde je vše co se týká Wattpadu.
A Music, což jsou aplikace ohledně hudby.





Poslední stránka je plná layoutů a dvou aplikací.
Woman Log je taková ta "holčičí" aplikace.
Daylio je aplikace do které si zaznamenáváte nálady. Pakliže se mi podaří každý den po dobu 30 dnů zaznamenávát svojí náladu, můžete se těšit na speciální článek.

Máte nějaké aplikace, bez kterých byste nemohli fungovat?

Komentáře

  1. Tak to je super, některé aplikace mám taky. :) DObrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Popravdě jsem se trochu bála, co na to řeknete :)
      N.

      Vymazat
  2. v mobilu využívám momentálně aplikace jen messenger, instagram, slevomat, ebay, instasize, email.cz, pinterest, idos, aukro.cz, a knihovna.. z toho na některé chodím jen málokdy :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky