Postcrossing #4

Ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího dílu Postcrossingu. Tentokrát tu mám opravdu nádherné pohledy a všechny kromě jednoho poputují na zeď mezi moje nejoblíbenější pohledy.
Pojďme se tedy podívat, co mi tento měsíc přišlo.

1) Rusko
Tohle je ten pohled, který jako jediný půjde do krabice. Ne, že by se mi nelíbil, jen prostě není tak kouzelný, jako ty ostatní.
Alena píše, že miluje kočky tak jako já. Studuje z domova a společnici jí dělá kočka Alice.


2) Portugalsko
Slečna / paní, jejíž jméno nepřečtu píše že miluje červené rtěnky, knihy a kreslení. Také jí baví fotografování. A ten pohled? Bože, ten je tak krásnej..


3) Ukrajina
Tanye je 31 let a je lékařka. Má mopse a venku je krásných 21 stupňů :)


4) Rusko
Hello! Let spring be awesome. Keep smiling and enjoy every moment of your life!
Krátké, stručné, milé. V jednoduchosti je opravdu síla, nemyslíte?

5) Německo
Melanie je 43 let a žije společně s jejími dvoumi dětmi. Když má volno, ráda čte, plete, plave a píše pohlednice.

A který je váš favorit?

Komentáře

  1. Super! Nejvíc se mi líbí asi ten druhý a třetí! Taky jsem nedávno psala o postcrossingu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky