Vyhodnocení knižní výzvy 2016 + Knižní výzva 2017

Ahoj všichni!

Dnes zase trochu opožděnějí článek, ale kdo sledujete moji facebook stránku, víte, že mám dost testů  a krom toho se chci také věnovat příteli a svým zálibám -čtení, zkrátka a jednoduše, nestíhám.
Nicméně koncem týdne bych se už měla vrátit do normálního režimu s vše stíhat tak, jak si naplánuji. Dost už mluvení proč nejsou články, pojďme se ohlédnout zpět za knižní výzvou 2016.

Mým prvním cílem bylo přečíst 40 knih. Tento cíl jsem splnila někdy těsně před prázdninami a následně jsem navýšila na 50. Tento cíl jsem také pokořila a nakonec jsem skončila na 57 knihách. Celkem to bylo 15 253 stran. Na většinu z nich vyšla recenze, kterou najdete ve složce Recenze A-Z, nezapomeňte se podívat. Teď už ale k výzvě na rok 2017. Prozatím jsem se rozhodla stanovit si cíl 50 knih, vzhledem k tomu, že mě čekají přijímačky a asi nebude tolik času an čtení, jako v roce 2016. Nicméně kdyby se to povedlo, chtěla bych se dostat na 60 knih (tj. 5 knih za měsíc).
A teď to nejhezčí - ikonky, které naleznete na blogu autorky této výzvy.







Kdo se také účastníte? A s kolika knihami?

Komentáře

Oblíbené příspěvky