Přečteno: Všem klukům, které jsem milovala

Autor: Jenny Hanová
Počet stran: 318
Rok vydání: 2014/ překlad 2015
Nakladatelství: CooBoo
Odkaz na ČBDB zde
Anotace: Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala - na rozloučenou. Lara nikdy nedala žádnému klukovi najevo, že ho má ráda. A když už nechtěla být zamilovaná, napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem pocitům, které před světem - a hlavně před adresáty dopisů - pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo. 


Z mého pohledu...
Tato kniha mi tu ležela už od loňského Světa knihy (mimochodem, kdo se tam letos také chystáte?).
Stále jsem se k ní nějak nemohla dostat, nebo jsem měla jiné knihy, které jsem chtěla číst a tak tu ležela skoro rok, než jsem se k ní dostala. Nicméně konečně jí mám přečtenou a dnes jsem tu s recenzí :)
Hlavní hrdinka Lara Jean žije jen s otcem a dvěma sestrami. Jejich matka zemřela a tak se o domácnost a stará Margot, nejstarší ze sester. Margot ale odlétá na vysokou a to až do Skotska, takže péči o domácnost a o mladší sestru musí zvládnout Lara Jean sama. To ale v příběhu nehraje hlavní roli. Tou nejdůležitější věcí je obyčejná krabice na klobouky, kterou Lara Jean dostala od matky, když ještě byla naživu. Do této krabice si Lara schovává dopisy pro kluky, do kterých byla zamilovaná. Ty dopisy ale měly zůstat navždy ležet v krabici a nikdy se nemělo stát, že by je někdo poslal. Bohužel přesně to se stalo a hlavní hrdince se obrátil život vzhůru nohama.

Za mě je to rozhodně moc hezký příběh. Je to taková ta kniha, u které se usmíváte a i když je to lehce nereálný příběh, je to milá kniha, jejíž přečtení vás potěší. Bonusem jsou poměrně krátké kapitoly a knize rozhodně nechybí čtivost. Opět se jedná o knihu, na kterou vám bude stačit odpoledne, protože jí zhltnete a ani nevíte, jak se stalo, že už máte celou knihu přečtenou.

Tato kniha má ještě druhý díl, který jsem zatím nečetla, ale rozhodně se na něj chystám. Všem klukům, které jsem milovala má totiž otevřený konec, což mě na jednu stranu trochu naštvalo, ale na druhou stranu se těším, co se bude dít v dalším díle, který si plánuji co nejdřív pořídit, nebo možná zapůjčit v knihovně.

Hodnotím 75%, protože je to milý, romantický příběh, ale nic víc se od toho čekat nedá :)

Komentáře

  1. Super recenze :) Taky jsem četla a moc se mi líbila.. jsem zvědavá na pokračování :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Pokračování jsem nedávno dočetla... O něco slabší, než tato kniha, ale také fajn :)
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky