Přečteno: Možná jednou

Autor: Colleen Hooverová
Počet stran:  392
Rok vydání: 2014/ překlad 2017
Nakladatelství: YOLI
Odkaz na ČBDB
Anotace: Tyhle narozeniny se Sydney zrovna nepovedly - zjistila, že její přítel ji podvádí. S její nejlepší kamarádkou... a spolubydlící k tomu. Takže je bez přítele, kamarádky a bytu. Naštěstí zasáhne Ridge, sympatický hudebník odvedle, který se Sydney ujme. Noví spolubydlící sice nejsou zrovna normální, ale sám Ridge je fajn a navíc... navíc chce po Sydney texty ke svým písničkám. Jejich spolupráce je to nejlepší, co Sydney kdy potkalo, ale hrozí přerůst v něco víc. Jenže mezi jejich srdci stojí víc než jen šokující skutečnost, že Ridge je hluchý - je tu především Maggie, kterou Ridge upřímně miluje a kterou Sydney nehodlá vystavit stejné zradě, kterou sama zažila...

Z mého pohledu...
Po dočtení Odvrácené tváře lásky, mi bylo jasné, že Colleen Hooverová píše opravdu hodně čtivé knihy. A u této knihy tomu nebylo jinak. Nějakou dobu na mě sice čekala v knihovničce, ale když už na ní přišla řada, přečetla jsem ji za večer. Teda, za noc. Vlastně jsem šla spát až ve dvě hodiny ráno. Ano, tak moc se mi to líbilo. Zavíraly se mi oči, ale tohle jsem dočíst musela.

Jak už je v anotaci řečeno, Sydney zjistí na své narozeniny nehezké tajemství. Totiž, že její přítel ji podvádí s její spolubydlící a zároveň nejlepší kamarádkou. Nezbývá jiná možnost, než se prostě sebrat a odstěhovat. Ihned. Zprvu to vypadá, že skutečně nebude mít kam jít, nakonec ji ale zachrání Ridge - kluk, hrající na kytaru, kterého Sydney už nějakou dobu pozoruje z balkonu. A tak se Sydney ocitá v jednom bytě s Ridgem a jeho kamarádem. A to všechno se stihne odehrát během prvních asi dvaceti stran. A dál už je to jasné - Ridge má přítelkyni, ale co se stane, když si uvědomí, že něco cítí i k Sydney?

Musím říct, že v knize nebyla jediná část, která by mě nebavila. Vztah Sydney a Ridge se vyvíjí hezky pomalu a díky tomu je celý příběh uvěřitelný. Zprvu mi trochu vadilo, že Sydney na jednu stranu říká, že nechce dělat to samé, co její spolubydlící a zamilovávat se do Ridge, ale stejně to dělá. Postupem času (a knihy) mi to ale přestalo vadit, protože bylo jasné, že i Ridge i Sydney proti svým citům bojují a snaží se je potlačit. A to je možná to, díky čemu je tato kniha jiná, než ostatní zamilované příběhy. Celé je to tak křehké a jemné, jak jen láska může být.

Jak už asi můžete předpokládat, konec je trochu (trochu víc) předvídatelný a lehce kýčovitý, ale i tak je kniha opravdu silná a skvěle napsaná. Dokonce došlo i k jednomu zvratu, který by mě vůbec nenapadl a který zase trochu mění situaci a člověk lépe chápe chování jednotlivých postav.

Kniha je unikátní i tím, že má vlastní soundtrack, který také stojí za to.

Skutečně, až na pár drobností (ale to už by byl spoiler) nemám knize co vytknout a mohu ji jen a jen chválit.

Hodnotím 95% a rozhodně doporučuji přečíst všem, kteří chtějí romantický příběh, který rozhodně není obyčejný.

Na závěr mám na vás otázku. Někde jsem slyšela, že ke knize by měla být i novela o vedlejších postavách. Víte o tom někdo něco? 

Komentáře

Oblíbené příspěvky