Knižní radůstky - listopad 2017

Zdravím!
Jak už jste zvyklí, opět jsem tu s novými knížkami za měsíc listopad. Ani nevím jak se to stalo, nicméně co se přírůstků týče, je to druhý nejpočetnější měsíc za tento rok. Pojďme se tedy podívat, které knížky jsem si adoptovala a dala jim nový domov.


Opět bych začala knížkami na recenzi od nakladatelství Albatrosmedia a především CooBoo, kterému ještě jednou děkuji.

Jak už jste mohli vidět na instagramu (který tu stále zmiňuji, takže mě nezapomeňte sledovat), dorazila mi jedna z největších knih, co se počtu stran týče - Gemina (Amie Kaufmannová, Jay Kristoff). Tuto knihu už jsem dočetla a pravděpodobně už máte na blogu i recenzi. Nejsem si ale jistá, protože si některé články píšu dopředu a tento je jedním z nich.


O Ubulené hromádce štěstí (Sarah Andersenová) už jste určitě museli slyšet. A jestli ne, stačí kliknout pro recenzi. Stejně tak je to i s knížkou Další divné hlášky z knihkupectví (Jen Campbell).


Poslední albatrosí knížkou je Polibek v New Yorku (Catherine Riderová), což je klasický Vánoční příběh. Od této knihy se snad ani nedá očekávat nic světoborného, ale i tak mě bohužel trochu zklamala.


Díky patří i nakladatelství Slovart. Jednak za knížku Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa (John Boyne), kterou mi zaslali a jednak za moc hezký blogerský sraz a setkání s autorkou knihy "Hlavně to nikomu neříkej" - Mirkou Varáčkovou. Na sraze jsme kromě knihy již zmiňované autorky - Grafitové děvče, měli možnost si vzít i další knížky, které nám od ní chyběly. Sáhla jsem tedy po Adaptaci, kterou jsem si chtěla už nějakou dobu přečíst.
Nakonec jsme dostali ještě knížku Už jsem normální?! (Holly Bourne), která bude vycházet až příští rok.  Na recenzi se ale můžete těšit snad už tento měsíc.



Další větší kapitolou je Bookdepository, o kterém už jsem vám taktéž říkala mnohokrát. Knížky jsem objednávala už někdy koncem října, nicméně trvá 2-3 týdny, než dorazí, takže přišly až v listopadu.
Nicméně pro všechny objednané knížky mám nějaké odůvodnění (to je náhodou super vlastnost, vždycky si umět odůvodnit, proč si kupuji další a další knihy). Tak například všichni určitě víte, že naprosto miluji citáty. Když jsem tedy narazila na knížku 365 days of wonder (R. J. Palacio), které je doslova plná citátů, nemohla jsem ji tam nechat.


Důvod číslo dva jsou nádherné obálky, kterými se skoro vždy nechám zlákat. A tak mi přistály do objednávky další dvě knihy - Almost midnight (Rainbow Rowell) a The beggining of the world in the middle of the night (Jen Campbell).  Zároveň jsem při objednávání knížek čistě náhodou (fakt!) koukala na Karlíka a továrnu na čokoládu a došlo mi, jak moc mám tento příběh ráda. A tak jsem si ho spíš ze zvědavosti vyhledala, abych se podívala, jaké mají obálky. Dál už asi nemusím pokračovat, že?


A posledním úlovkem je sběratelské vydání knihy A monster calls (Patrick Ness), o které bych dokázala mluvit hodiny. Stejně tak o tom, jak moc mám ráda všechny knihy od Patricka Nesse. Někdy vám ji tady ale ukážu, protože je opravdu moc hezky zpracovaná.


Když teď koukám, jak je článek dlouhý, říkám si, že teď už by bylo ideální ho ukončit. Jenže tu mám ještě dvě skupinky knížek, tak snad vás moc neznudím.
Opět použiji tu samou větu - "Jak už asi víte...", o prázdninách jsem se naprosto zamilovala do Harryho Pottera a od té doby shromažďuji všechno s ním spojené - hrneček, oblečení, hůlku, svíčku, Funko pop figurky (mimochodem, zajímal by vás článek o mých funko pop?) a především knihy. A protože teď vychází ve spoustě vydání, postupně si je pořizuji. Tentokrát jsem tedy doplnila hned dvě vydání Vězně z Azkabanu - ilustrované a to s novou obálkou v pevné vazbě. Doplnila jsem to ještě ilustrovanými fantastickými zvířaty, které by neměly chybět opravdu nikomu. Nakonec jsme byli se školou v antikvariátu a co nenajdu - Harry Potter a prokleté dítě. Já už ho sice četla a můj názor není zrovna pozitivní, nicméně když už toho Harryho sbírám... No, řekněte mi, kdo byste ho tam nechal? Nikdo. A jestli jo, radši mi to neříkejte.





A málem bych zapomněla. Postupně se tedy dostávám k objednávce z antikvariátu, kterou jsem uskutečnila především díky jednomu booktuberovi, který mluvil o knize Sen jménem Harry Potter (Sean Smith). Bohužel vám sem už nenapíšu, kdo to byl, protože si nemohu vzpomenout. Tu knihu jsem ale musela mít a protože už se nikde moc neprodává, zkusila jsem antikvariát. A když už jsem na těch stránkách byla (o objednané doporučené četbě nemluvme), rovnou jsem si do košíku přihodila i čtyři díly ze série Stopy hrůzy (ruce nahoru kdo ji znáte).



A tím jsme vlastně u konce. Poslední knihou, kterou tu mám je dvojjazyčné vydání Romea a Julie, které jsem dostala k svátku od rodičů.

A jak jste na tom s novými knihami vy? Pište do komentářů!

Komentáře

  1. Ke knihám gratuluju a že jich je opravdu opravdu hodně. :) Hned několik z nich má na seznamu... Tak si užij čtení a budu se těšit na recenze. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna knížka krásnější než druhá!
    Četla jsem jenom Ubulenou hromádku štěstí a ta je dokonalá. Hlášek z knihkupectví jsem zatím přečetla 1. díl a jsem nadšená. Hodně se těším na recenzi na knížku Už jsem normální, ta vypadá moc zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím! Recenze na knížku Už jsem normální?!? by měla být snad během příštího týdne, ale do konce roku určitě bude. :)
      N.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky