Postcrossing #1 (part 1)

Ahoj všichni!
Vítám vás u měsíčního shrnutí pohledů, co mi přišly tento měsíc.Bude to mít dvě části, protože mi pohledů přišlo čtrnáct a článek by byl moc dlouhý, takže vám představím polovinu dnes a polovinu v příštím článku.

1) Kočka z Taiwanu
Jako první tu mám tento kočičí pohled, který přišel z Taiwanu. Moc se mi na něm líbí, že nad svá slova mi napsala překlad do znaků, kterými píšou obvykle. :)















2) Vánoční pozdrav z Ruska
Tento Vánoční pohled z Ruska byl odeslán 12. ledna, což moc nechápu, ale pohled se mi moc líbí.















3) Čajovníkové pole z Taiwanu
Tento měsíc už druhý pohled z Taiwanu. Tento je ale opravdu nádherný a celkem mě mrzí, že na fotce nevypadá tak hezky, jako ve skutečnosti.
















4) Šnek z Německa
U tohoto pohledu z Německa mi chvilku trvalo, než jsem ten obrázek pochopila, ale udělal mi velkou radost. Beatrix píše, že ráda čte, takže máme i něco společného :)















5) Kotě z Německa
Tento pohled, je fotka vytištěná na pevnějším papíře. I přesto se ale cestou z Německa trochu pomačkal. Angela posílá mnoho pozdravů z Hamburku (Hamburgu).
















6) Kočičky z Ukrajiny
Tento pohled mi přišel dnes a moc se mi líbí, co Lena napsala. "wish every person to feel happy and enjoy life"















7) Knížky z Nizozemí
Dnešní poslední pohled je z Nizozemí. Jako správný knihomol jsem si ho hned na první pohled zamilovala. No uznejte sami, není nádhernej?















PS: Omlouvám se za kvalitu fotek, ale můj foťák odmíta zaostřovat, takže to vypadá, tak jak to vypadá.
Mějte se hezky a zase příště
Nikola

Komentáře

Oblíbené příspěvky