Unboxing - pohlednice-tap.cz

Ahoj všichni!
Dnes bych vám ráda ukázala, co jsem si objednala z eshopu Pohlednice TaP. Opět říkám, že to není žádná reklama a věci z tohoto eshopu jsem si objednala a zaplatila sama. Ještě nutno dodat, že tento článek se bude týkat převážně pohledů, takže jestli vás takové věci nezajímají, nebo nejste Postcrosser, tak tento článek nečtěte a nepište mi do komentářů, že vás nebavil :)

Nejprve musím tento eshop pochválit za rychlé dodání. Pohlednice jsem si objednala v pátek, v pondělí došla platba a ve středu už jsem měla pohledy doma. Na to že šly až z Brna opravdu rychlost! Dále bych ráda pochválila způsob balení- krabička a vevnitř úhledně naskládané a zabalené pohledy do papíru a navíc ještě spousta bublinkové folie, aby se nepoškodily. Nejspíš mě nenapadá nic, co bych vytkla, takže se pojďme podívat na věci, co jsem si objednala.

Takto mi balíček přišel, v krásné krabici ( nedivte se mi, miluju tyhle krabice :D ). Po otevření jsem z něj vyndala bublinkovou folii, která dělala naprosto příšernej zvuk a pohledy jsem vyndala z papíru, ve kterém byly úhledně zabalené. Vidíte to na druhém obrázku. Jak můžete dále vidět, přišla mi ještě jedna papírová "obálka", ale k té až za chvíli. Po vytažení pohledů z papíru jsem byla mile překvapena, protože mi k objednávce zdarma přibalili ještě dva krásné pohledy. Pojďme se teď spolu všemi těmi pohledy pokochat.


  
Tyto dva pohledy mi přišly zdarma k objednávce :)

A teď už k těm, co jsem si objednala.
Kočičky, hrad Karlštejn, hrad Kost a Zlatá ulička v Praze

Praha a Krteček

Tato série s modrýma kočkama je naprosto skvělá, dále plameňák a kreslené želvy.

Zebra,Orloj, Praha a potom pohled, který jsem si objednala hned několikrát. Je to pohled České republiky, na kterém jsou údaje o naší republice, známé osobnosti atd.

Pes, králík, další kocour ze série modrý kocour a maják
Tady je pohled na všechny pohledy, které přišly. Vidíte, že jich nebylo zrovna málo.

A teď k druhé obálce.
Jako první jsem v obálce našla dva pohledy, které mají větší formát, než normální pohledy.
Tento pohled vám ukazuji i z druhé strany, protože je opravdu nádherný!
Dále tu jsou tři záložky, které jsem si objednala do Postcrossingu.
A samolepky, které jsou naprosto skvělé!

To by bylo vše, snad vás tento článek bavil tak, jako mě. Je tu někdo stejně nadšený z obyčejných pohledů?
Nikola



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky