Procházka mezi zvířaty, aneb první foto článek

Ahoj všichni!
Pro dnešek tu mám jeden naprosto neplánovaný a taky pro mě trochu netradiční článek.
Nevím jak u vás, ale tady je nádherně a tak jsme se rozhodli jít do Pražské Zoo. Přináším vám tedy několik fotek, které bych vám ráda ukázala. Logicky, mám jich asi milion, ale ne všechny jsou povedené, ostré... no vždyť to znáte :)
Pojďte se tedy podívat, co se mi podařilo vyfotit.







A na závěr otázka : Jaké zvíře byste chtěli být a proč?
Já bych  nejradši byla buď kočka, abych mohla celý den spát a nic nedělat ( jsem trochu lenoch, no) a nebo žirafa, abych byla konečně trochu vyšší :)

Komentáře

  1. Pražská ZOO je jedna z mých nejoblíbenějších.
    Nejraději bych byla skřivanem, abych vítala jaro, zpívala z plna hrdla a mohla lítat, kam se mi zachce.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky