Deset knižních dní - den 4 : Sedm filmových verzí

Ahoj všichni!
Dnes máme neděli a s ní i další den výzvy. 
Dnešní téma je sedm filmových verzí. Snad autorce nebude vadit, že tuto myšlenku pojmu trochu jinak. Tímto názvem bylo pravděpodobně myšleno sedm existujících filmových verzí. Já se ale na televizi a na filmy moc nekoukám a tak jsem se rozhodla vám sepsat sedm knih, podle kterých bych chtěla, aby se natočil film. A ještě malá poznámečka. Pokusím se neopakovat, po minulých článcích, ale myslím, že u nějakých knih to nepůjde..

1) Já nejsem neviditelná
Ano, já vím.. Slíbila jsem, že se nebudu opakovat, ale tuhle jsem nemohla vynechat. Nemyslíte, že film by byl skvělý?

2) Prožila jsem něco neuvěřitelného
Knížka, kterou jsem přečetla na jeden zátah. Lenka s lupénkou a záhadná Nina, která jí vyléčí pomocí kamene šingitu. Opět pěkný nápad na film, myslím, že by se to dalo dobře zpracovat.

3) Rafaelova škola
A tím myslím všechny díly. Jasně, odehrává se to ve světě víl, kentaurů a nymf, ale jak spisovatelku, tak i její knihy mám velmi ráda a i film by mě potěšil.

4) Sněží, Sněží...
Tak tohle by mohli dávat na Vánoce, místo těch pohádek, které opakují pořád dokola. ( Né, že bych proti nim něco měla :))

5) Šepotání
Mohlo by to být natočené podobným způsobem jako je Alenka v říši divů: Za zrcadlem a myslím že by to byla pecka!

6) Girl Online
Zoe Sugg/ Zoellu sleduji i na youtube a její tvorba, jak videa tak i kniha se mi líbí a myslím, že by si zadloužila být i zfilmovaná. Momentálně čtu v angličtině druhý díl, tak uvidím, jak to bude celé pokračovat.

7) Kdybychom se neviděli
Recenzi na tuto knihu už jsem psala tady. Jak už jste i z recenze mohli pochopit, tuhle knihu jsem si zamilovala a stejně tak věřím i tomu, že film by byl skvělý.


+ Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Tento film se už točí a já se neskutečně těším, až bude hotový!
Něco víc o něm se můžete dočíst zde.

A co vy a knihy, které byste chtěli vidět jako film?
Nikola




Komentáře

  1. Popravdě by mě taky dost zajímalo filmové zpracování Šepotání a vůbec celé téhle knižní série. Bylo by fajn kdyby se do toho někdo pustil.:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky