Já, knižní bloger - TAG

Ahoj všichni!
Už dlouho jsem nevyplňovala žádný tag a když jsem narazila na tento blog, kde na mě vyskočil tag s názvem Já, knižní bloger, neváhala jsem ani minutu. Pojďme tedy k otázkám...



Kolik recenzí měsíčně vydáš?
Většinou kolem čtyř, ale záleží na tom kolik mám ostatních článků.



Píšeš recenzi hned po přečtení knihy, nebo ji necháváš uležet?
Nechávám si to chvilku projít hlavou, mnohdy mi některé věci dojdou až s odstupem času.

Máš nějakou přípravu, než se vrhneš do psaní?
Tak musím mít náladu na psaní a ze všeho nejdřív dělám fotky. Pak ale píšu rovnou na počítači, nic si nepředepisuji na papír, nebo tak.

Co ve tvé recenzi určitě nesmí chybět?
Fotografie knihy a samozřejmě i základní věci jako je autor atd. Potom samozřejmě přidávám svůj pohled na knihu.

Jak dlouho ti trvá, než ji napíšeš?
Většinou kolem půl hodiny, někdy hodinu.

Píšeš spíš kladné, nebo negativní recenze?
Spíš kladné, ale i trochu negativní u mě na blogu naleznete.

Pověz nám o tvé první recenzi ( a připoj odkaz!)
Moje úplně první recenze tady na blogu byla na Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Popravdě jsem sem akorát vložila svůj čtenářský deník- no, možná hezký zápis ale jako recenze nic moc.

Kterou tvojí recenzi bychom si měli přečíst a proč? (opět odkaz)
Asi nejvíc pyšná jsem asi na recenzi Kocour Bob, kterou už brzy uvidíte.

Existuje opět nějaká, za kterou se stydíš?
Všechny recenze jsou moje názory a i když se mi některé povedly méně, rozhodně se za ně nestydím. :)

Máš svoje osvědčené tipy, triky a rady pro ostatní, jak napsat dobrou recenzi?
Každý píše recenze svým způsobem, takže asi nejsou žádné univerzální rady jak na dobrou recenzi. Za mě by neměl chybět pohled autora článku na danou knihu, trochu se o knize rozepsat a říct, co se nám na ní líbí/nelíbí a proč.


Komentáře

Oblíbené příspěvky