Postcrossing #6

Ahoj všichni!
Už dlouho jsem vám neukazovala pohledy, a protože jich tu mám už pěknou hromádku, rozhodla jsem se vám je ukázat :)

Dnes jich tu mám pět a první je z Finska
Jussi je 55 let a žije v Helsinkách. Miluje umění a často chodí do muzeí a na výstavy. Velkou radost mi udělal překlad věty "Srdečné pozravy z Helsinek!", kterou napsala Finsky a poté dokonce česky.
Pohled lze popsat jediným slovem - dokonalost!




Čína
Pohled s opičkou- protože rok 2016 je rok opice v tradičním čínském kalendáři :)



Rusko
"Best regards from Moscow !"
Taky vás to tak štve, když se z pohledu nic nedozvíte?



Nizozemí
Marjan (Jannet) žije nedaleko Amsterdamu a po domě mu pobíhá malý bílý pes a zrzavá kočka.


Německo
"Life is a wonderful bag" - Tento citát mi Sylvia napsala italsky, německy a anglicky.


Který se vám líbí nejvíc??

Komentáře

  1. Páni, to je úžasné! :o) Všechny jsou krásné! Já přes taková dopisování moc nejsem, ale teda obdivuji. Má to kouzlo cest a ty pohledy jsou krásné. Přeji mnoho dalších pohlednic! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, krásné opravdu jsou. :) Skvělé je, když si člověk uvědomí, že pohlednice je třeba až z Japonska a přicestovala sem.. Někdy je to na nich vidět, ale i tak se mi pohledy a celý tento "program" moc líbí! :D

      Vymazat
  2. To je tak bezvadný nápad...já neumím anglicky, jinak bych se zapojila taky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky