Přečteno: Dcera

Autor: Kiera Cass
Zdroj
Počet stran: 318
Rok vydání: 2015, překlad 2016
Nakladatelství : CooBoo
Anotace: Princezna Eadlyn od malička stále poslouchala vyprávění o tom, jak se její rodiče potkali. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. A je jasné, že z přítomnosti 35 kluků ve svém domě není vůbec nadšená. Avšak i přes nátlak okolí je odhodlaná využít celé soutěže ke svým osobním cílům. Nebude ovšem nakonec láska silnější než rozum? A co vše je Eadlyn ochotna udělat pro dobro svých poddaných? 

Z mého pohledu...
Eadlyn je tvrdohlavá a bohužel i dost rozmazlená princezna. Velmi dobře
by se dala přirovnat k Americe, taky by si občas zasloužila profackovat, aby se trochu probrala. Jediné co jí omlouvá je skutečnost, že Selekci nezahájila dobrovolně.
Hned po svatbě Maxona a Americy byly zrušeny kasty. V zemi vládl klid a mír, ale jednotlivé generace se mění a některým lidem se nezamlouvá, že si mají být všichni rovni. Maxon je unavený a neví jak danou situaci vyřešit, potřebuje čas, potřebuje klid. A tak se mu společně s Americou podaří přemluvit Eadlyn, aby uspořádala Selekci a zlepšila tak náladu lidu. Eadlyn se to zezačátku vůbec nezamlouvá, ale když jí je slíbeno, že si na konci nikoho nemusí vybrat, pakliže sama nechce, přistoupí na jejich návrh. Dvě důležité věci se stanou na konci. Úplně nechci prozrazovat co, jen zmíním, že jedna z nich se týká Americy. Záměrně nic neprozrazuji o jednotlivých kandidátech, nechám vás, ať si je užijete sami.
Stejně jako u Selekce, první díl mi nepřipadal nijak převratný, rozhodně se ale těším na druhý a pevně věřím, že nás autorka nezklame.

Komentáře

  1. Dnes jsme akorát dočetla Dceru a dost mě nadchla (asi to bylo tím, že jsme předtím dočetla knihu, kterou bych radši ani nečetla) a tak byla pro mě Dcera jako balzám na duši.
    I když Eadlyn mě někdy dost štvala (jde vidět že je prostě ze stejného těsta jako America :D), ale nakonec to nebylo tak špatné a myslím, že ke konci se jí už začali otevírat oči no a doufám, že pátý díl bude skvěle zakončený:) Už teď se na něj těším.
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kopie Americy :D Snad neudělá nějakou blbost a já budu moct říct, že se mi pátý díl líbil..
      Děkuji za komentář!
      N.

      Vymazat
  2. Zítra mi má dorazit celá série a já už se neskutečně těším, až si ji přečtu :-) hezká recenze, doufám, že mě knihy nezklamou :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky