Třetí foto článek - soutěsky v Hřensku a vyhlídka Bastei

Ahoj všichni!
Vítám vás u třetího foto článku a dnes tu mám spoustu fotografií z Hřenska a německé vyhlídky Bastei. Bohužel se nám hodně střídalo počasí a dost pršelo, takže focení bylo náročné a spoustu fotek jsem musela smazat, protože byly rozmazané, nebo jsem měla na foťáku vodu. I přes to mám ale několik desítek fotek, se kterými jsem spokojená a teď vám nějaké z nich ukážu.



Vyhlídka Bastei
Tato krásná vyhlídka, která byla naší první zastávkou,se nachází v Německu, nedaleko hranic. Upřímně, je to celkem výška a nebudu tvrdit, že mi ty výšky nevadily, ale stálo to za to. Bohužel jsme byli jedno v první části, která je volně přístupná - druhá se platí a nikdo z naší třídy s sebou eura neměl. Níže máte pár fotek, které se mi podařilo vyfotit.



Soutěsky v Hřensku
Naší druhou zastávkou byly soutěsky v Hřensku. I přes všechen ten déšť (a že ho nebylo málo) to byla nádherná procházka. Celou cestu k prvním lodičkám doslova " lilo jak z konve" a přestalo až po první polovině cesty, takže bylo bohužel všude mokro. Plavba v první lodičce byla (jestli se nepletu) Divokou soutěskou. Z té bohužel fotky nemám. Druhá - Edmundova soutěska už byla klidnější a naštěstí už nepršelo. Tato místa mohu jedině doporučit pro výlet na celé odpoledne za účelem pěkné procházky ( a krásných fotek).









Ještě chvilku pozornosti prosím...
Teď budou vycházet články, které mám předepsané- Postcrossing a dvě recenze. Je to z důvodu dovolené, na kterou odjíždím. Na komentáře odpovím hned jak se vrátím. Sledujte instagram pro aktuální fotografie z Itálie a brzy se můžete těšit na články. :)

Komentáře

  1. Páni krásné fotky, musí to tam být opravdu nádherné.
    A pořádně si to v Itálii užij, měj se moc krásně! ^__^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Užiju, a hned jak se vrátím vám sem hodím shrnutí a fotky :)
      N.

      Vymazat
  2. Krasne fotky.;) uzivej si dovolenou. Tesim se na dalsi fotecky. ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky