Úlovky z knihovny #2

Ahoj všichni!
Po delší době jsem opět zavítala do knihovny a mám tu několik úlovků. No, teda jenom pokud se dá slovo "několik" použít pro 6 knih.. Měli jste mě vidět, jak pyšně jsem si to šla s tolika knížkami v náručí :D

Hořký akord lásky (Hilary Freemanová)
Naomi se po skončení střední školy nedostane hned na vysokou, a tak zatím pracuje a zůstává bydlet u rodičů. Všichni její přátelé buď cestují, nebo studují. A potom se Naomi seznámí s tajemným a vášnivým Dannym, který jí ukáže úplně nový svět. Danny je
přitažlivý a nadaný a s hudební skupinou, v které hraje, se může stát hvězdou. Ale Danny má také svou temnou stránku, která ho ničí... Dokáže ho Naomi zachránit, než bude pozdě? A co je ještě důležitější : dokáže zachránit samu sebe? 



Eden (Helen Douglasová)
Eden Anfieldová zbožňuje záhady, a když se na škole objeví tajemný nováček Ryan Westlans, úplně ji to pohltí. Ryan je nápadně hezký, sportovní typ, má nezařaditelný přízvuk (je Američan, Kanaďan, nebo snad Jihoafričan?) a působí
neuvěřitelně sympaticky. A ačkoli mu nadbíhají školní krasavice, začne se zajímat hned od začátku právě o Eden. Ta si však brzy všimne drobných nesrovnalostí- Ryan má v některých oblastech mimořádné znalosti, ale jinde zase podivné mezery. Jak to, že nezná pizzu a nikdy neslyšel o Hitlerovi? Teprve když u Ryana doma náhodou najde životopisnou knihu svého nejlepšího kamaráda Connora, datovanou více než o půl století později, kterou napsal již jako starý muž, začne jí docházet, že Ryan možná přišel z budoucnosti... Když se svým objevem na Ryana vyrukuje, zjišťuje, že na ni čeká velmi důležitý úkol, a ona právě málem zničila jeho jedinou šanci na úspěch...


Hunger games- Aréna smrti (Suzanne Collinsová)
Vítězství znamená slávu a bohatství. 
Prohra znamená jistou smrt.
Hunger games začínají...
V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. 
Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games- zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje bojují o život.
Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně.
Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska...
Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?



Hunger games - Vražedná pomsta ( Suzanne Collinsová)
Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podař se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?




Prvních 100 (Kass Morgan)
Od ničivé nukleární války žije lidstvo ve vesmírných lodích vysoko nad radioaktivním povrchem Země. Nyní je však sto mladých delikventů, které společnost považuje za postradatelné, vysláno na nebezpečnou výpravu s cílem znovu kolonizovat planetu. Může to být jejich druhá šance na život... nebo sebevražedná mise. 
Stovka odsouzenců, pronásledovaných nástrahami divoké přírody a tajemstvími své minulosti, musí bojovat, aby přežila. Nikdy se z nich neměli stát hrdinové, ale nakonec mohou být poslední nadějí pro CELÉ Lidstvo. 

Můj život u sousedů ( Huntley Fitzpatricková)
Garrettovi jsou všechno to, co Reedovi nejsou- hlasití, chaotičtí, láskyplní. A Samantha Reedová nemůže odolat a každý večer tuto úžasnou rodinu pozoruje ze svého střešního okna a touží být jednou z nich - vymanit se z područí dominantní matky a nepodřizovat svůj život jejím přáním. Avšak zdá se, že je to pouze krásný sen...až do jednoho letního večera, kdy za ní vyšplhá Jase Garrett. A všechno se změní!
Oba se potýkají s trapnostmi i krásami první lásky, Jaseova rodina Samanthu okamžitě přijme do svého středu, i když ona ho před tou svou drží v tajnosti. Vše je téměř dokonalé až do okamžiku, kdy se stane něco, co změní celý její svět. A Samantha se náhle musí rozhodnout a zvolit si, kterou z obou rodin zachrání.


Četli jste některou z nich? Která vás zaujala nejvíce?

Komentáře

  1. Eden a Prvních 100 mě zajímají. Zatím jsem o nich neslyšela, ale určitě si je přečtu. Díky za doporučení :)
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjemné čtení! :) Snad se budou líbit, o Eden jsem dost slyšela a prvních 100 mě zaujalo popisem, tak uvidím :)
      N.

      Vymazat
  2. Skvělé úlovky! Snad se ti Prvních 100 bude líbit více jak mě. Já viděla první seriál a kniha mi oproti němu přišla hodně slabá a o ničem :(
    Ať se ti všechny knížky líbí ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké úlovky, hlavně Hunger games, které mám opravdu ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, řekla bych že jsou dost známé, tak jsem na ně zvědavá :)
      N.

      Vymazat
  4. Hunger games je moje úplně nejoblíbenější knižní série, snad se ti bude taky líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem se jí bránila, ale nakonec jsem stejně neodolala :)
      Děkuji za komentář!
      N.

      Vymazat
  5. Prvních 100 a Můj život u sousedů jsem četla a určitě se máš na co těšit :)
    Hunger Games jsem ještě nečetla (vážně se za to stydím), takže to plánuji napravit v létě :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky