Unboxing - Poklady kancelářské myšky #2

Ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího článku a dnes tu mám již potřetí krabičku s Poklady kancelářské myšky. Pokud milujete samolepky, lepítka a další "blbůstky", tohle je přesně pro vás. Vím, že už jsem jednou podobný článek psala. Dnes vám chci ale vše ukázat podrobně, protože myslím, že nápad této krabičky stojí za zmínění.
A co jsem v krabičce našla tentokrát?


Hned po otevření krabičky na mě opět vypadl moc milý dopis, ve kterém je popsáno co v krabičce najdu a jaký to má účel. Tohle je za mě velké plus.


A teď už k věcem, co jsem v krabičce našla.
Jako první na mě vykoukl krásný malý penálek, který se skvěle hodí, když máme jen málo hodin, nebo si s sebou potřebuji vzít jen propisku a zvýrazňovač. 


Asi nejvíc roztomilou věcí z celé krabičky je tento kryt na klíč s pandou. Už ho mám na klíči, jen se trochu bojím, aby řetízek nepovolil.


Washi páska je nezbytností a ani tentokrát nechyběla, spíš naopak, dnes jsem našla dokonce dvě. 



Další položkou jsou lepítka. Tentokrát mám krásná plastová se zajíčky a super roztomilou kočičku, která má u sebe i krabičku, která jde složit. Mimochodem, už teď můžete na instagramu najít fotku složené krabičky, tak se můžete podívat. 



A nakonec to nejlepší. Tentokrát bylo v krabičce opravdu hodně samolepek, ze kterých jsem naprosto nadšená! Pojďte si je prohlédnout se mnou.









A co vy? Už jste tuto krabičku vyzkoušeli, nebo vás zaujala?

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. 199 Kč, všechny podrobnosti jsou na stránkách pokladykancelarskemysky.cz :)

      Vymazat
  2. Tato krabička je naprosto skvělý nápad, prostě bomba! :) Tvůj článek je také povedený. Ráda Tě pozvu na Můj blog
    S láskou Rose :*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky