Postcrossing #8

Ahoj všichni!
Mezitím, co jsem byla na táboře mi přišlo poměrně dost pohledů v rámci Postcrossingu - dokonce tolik, že vydají na článek. Jinak fotky z tábora máte na Facebooku, kam také píšu vše co je aktuální :)
Teď už k těm pohledům...

Jako první tu mám pohled z Finska. Jenni píše, že nedávno navštívila Prahu a moc se jí tu líbilo. Kromě Prahy ještě navštívila Roztoky a Uherské Hradiště, kde žijí její přátelé. Pohled poslala dvanáctého července, bylo slunečno a 20 stupňů na teploměru.


Další zajímavý pohled přišel ze Slovenska. Martina bydlí v
Bratislavě a pracuje jako pošťačka. Má ráda přírodu a cestování. Sice je trochu škoda, že pohled není psaný anglicky, nýbrž slovensky, ale alespoň bude mezi ostatními něčím odlišný.


Jako třetí tu mám Německo, což už je tak nějak tradice, protože v každé hromádce pohledů je alespoň jednou. Karina (asi) žije v Norinberku a píše, že má toto město moc ráda.


Mnoho pozdravů a hezký pohled posílá Svetlana z Běloruska.



Jako poslední tu mám pohled z Ameriky. Krásný pohled s makronkami posílá Hannah.


Mně se tentokrát nejvíc líbí pohled z Finska, a co vám?

Komentáře

  1. Áno, pohladnica z Fínska je najkrasia. Ja mam vzdy radsej pohladnice s obrazkami krajiny.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky