Přečteno: Drama (komiks)

Autor: Raina Telgemeierová
Počet stran: 233
Rok vydání: 2012/ překlad 2015
Nakladatelství: CooBoo
Odkaz na ČBDB zde
Anotace: Callie miluje divadlo. A když se na její škole začne připravovat divadelní představení, neváhá ani minutu a přihlásí se. Sice nebude hrát hlavní roli, ale je pevně odhodlaná vytvořit ty nejlepší kulisy, jaké kdy stále na prknech, která znamenají svět. Ale jak se zdá, co se může pokazit, to se pokazí – vstupenky na představení se neprodávají, kulisy jsou mírně řečeno všelijaké a herci se mezi sebou navzájem nesnesou. A k tomu se v okolí Callie vyskytuje až podezřele mnoho kluků, kteří jí řádně zamotají hlavu.


Z mého pohledu...
Při poslední návštěvě knihovny se mi dostal do rukou tento komiks. Jedná se o komiks od autorky, která napsala Úsměv a protože se mi její Úsměv i Ségry moc líbily, rozhodla jsem se zkusit i Drama. Tato kniha je rozdílná v tom, že je v měkké vazbě, na rozdíl od zbylých dvou knih. Možná to bude tím, že Úsměv vydalo nakladatelství Paseka, zatímco Drama je od CooBoo. Musím říct, že pevná vazba mi připadala o něco praktičtější, protože tato měkká vazba se už trochu rozpadala, ale možná to bude tím, že už jí četlo víc lidí. 
Nicméně nechme toho povídání kolem a pojďme se podívat na příběh.
Tentokrát se už nejedná o Rainu, jako v Úsměvu a Ségrách, ale o Callie, která je součástí divadelního spolku (Jmenuje se to tak?) , který chystá divadelní představení. S Callie se podíváme do zákulisí, vybereme herce, vyrobíme kulisy a taky si projdeme několika vtipnými okamžiky. A samozřejmě nechybí naprosto dokonalé grafické zpracování, díky kterému mám chuť si knihu prohlížet zas a znovu. Tato kniha vám sice vydrží zhruba hodinu, nicméně jí to neubírá na kvalitě a mile mě překvapila svým příběhem. 
Hodnotím 80% :)
Pro dnešek trochu kratší recenze, ale snad se bude líbit i tak. Četl (prohlížel) jste někdo tento komiks? A líbil se?
Na závěr se ještě můžete podívat na ukázky, které jsem si vypůjčila ze této stránky.



Komentáře

  1. Já četla jenom předchozí dvě autorčina díla a byla jsem nadšená :) Takže pokud se mi někdy do ruky dostane i Drama, rozhodně nebudu váhat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky