Přečteno: Po tvém boku

Autor: Kasie Westová
Počet stran: 307
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Když Autumn zjistí, že zůstala zamčená v knihovně, myslí si, že už to nemůže být horší. Až do té chvíle, než přijde na to, že Dax tam skončil s ní. Autumn toho o Daxovi moc neví - prý je to samotář, a jednou se dokonce zapletl do nějaké bitky a skončil v polepšovně. Ale je si naopak jistá tím, že je asi tou poslední osobou, se kterou by chtěla někde zůstat celý víkend zamčená. A tak si prostě jen dokola připomíná, že je jen otázkou času, než si její přítel Jeff všimne, že ji nechal v knihovně, vrátí se pro ni. 
Jenže Jeff se nevrátí.
A tak musí Autumn jíst pár dní jen jídlo z automatu a bavit se s divným klukem. Naštěstí ale zjistí, že Dax není zas tak zvláštní a že si dobře rozumí. Dokonce víc, než si kdy Autumn s jakýmkoli jiným klukem rozuměla. Můžou ale jejich pocity přežít konec víkendu a návrat do jejich původních životů?


Z mého pohledu...
Dneska tu pro vás mám jednu odpočinkovou knihu. Dlouhé podzimní a zimní večery už přicházejí a tato kniha je ukázkou toho, s čím si zalézt. Neočekávejte ale něco speciálního...

Autumn se vydává se svými kamarády na výlet. Úplně si nejsem jistá kam přesně jeli, ale tuším, že to byla chata někde na horách. Cestou ale zůstane zamčená v knihovně, odkud nemůže ven. A co hůř, zjišťuje, že je tam zamčená s Daxem, klukem, o kterém toho nikdo moc neví. Jediné, co ji udržuje relativně v klidu je to, že se pro ní vrátí Jeff - její skoro přítel. Jenže Jeff nikde a mezitím si Autumn začíná rozumět s Daxem. Jenže co se stane, až se dostanou ven? A jak to, že je Autumn všude uváděná jako nezvěstná?

Tentokrát jsem vám toho moc neprozradila, ale popravdě ani nemohu. Jak už jsem psala výše, tato kniha je opravdu odpočinková a hluboký příběh v ní rozhodně nenajdete. Už jen z toho důvodu by byla každá malá nápověda spoilerem a já bych vám to nerada všechno řekla ještě než si knihu přečtete.

Od knihy jsem neměla moc vysoká očekávání, a autorka mi tento názor nevyvrátila. Poměrně hezky vykreslila hlavní role, i když o vedlejších postavách bych se toho ráda dozvěděla více. Co se příběhu týče, na jednu stranu mě mile překvapilo, že se nejednalo jen o prvoplánovou romantiku a pár desítek stran jsem i zvažovala, jestli to nakonec nedopadne jinak, než jsem si myslela. Na druhou stranu mi ale připadá, že kniha by mohla být klidně o padesát stránek kratší a o moc bychom nepřišli. Bohužel jsem narazila i na místa, která mě nijak moc nebavila a přišla mi zbytečně prodlužovaná. Možná mi ale jen nesedí samotná autorka.

Jinak se ale jedná o klasickou Young Adult romantickou knížku, nechybí milostný trojúhelník a takové ty typické "zvraty", na které jsme v těchto knihách zvyklí. Osobně si také myslím, že kniha by mohla zaujmout spíše mladší čtenáře.

Na závěr ještě krátce k obálce. Z nějakého důvodu CooBoo udělalo vlastní obálku a tentokrát mě moc nepotěšili. Myslím si, že kniha v této podobě snadno zapadne mezi ostatní a ničím na sebe neupoutá pozornost. Na rozdíl od originální obálky, která je hezky barevná a je na ní naznačeno prostředí knihovny.

Tentokrát knihu hodnotím 65%, doporučuji spíše mladším, nebo nenáročným čtenářům a za zaslání mockrát děkuji nakladatelství CooBoo!

Komentáře

  1. Jo, tu obálku taky moc nechápu :D Anotace mě docela zaujala, tak doufám, že to zas tak moc nenáročné nebude :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář!

Oblíbené příspěvky